Beschriibig

Für euse Chund JUMBO händ mir en Social Media Jahreskampagne vo Grund uf plane und umsetze dörfe. Es isch drum gange Persone vorrangig uf de Plattforme Instagram und Facebook abzhole und unter em Hashtag #angepackt so viel Projekt wie möglich vo User z sammle. Die Jahreskampagne händ mir ih die verschiedene Jahreszite ufteilt und bi jedere Saison Werbevideos, Banner, Captions sowie Bilder und Strategie erstellt.

Herausforderung

Die grösste Herausforderung bei diesem Projekt war, dass Personen an diesem Wettbewerb unter dem Hashtag #angepackt eigene Projekte erstellen und diese auf Social Media öffentlich zugänglich hochladen. Zudem war unser Ziel die Engagement zu verbessern, was wir mit der stetigen Anpassung von Webremitteln und Medien erreicht haben. Eine weitere Herausforderung war es die ganze Schweiz anzusprechen und dem entsprechend alle Post und Werbemittel für die jeweiligen Sprachen anzupassen.

Umsetzung

Werbemittel

Mir händ etlichi verschiedeni Werbemittel erstellt. Drunter sind Bumper Ads für YouTube, Social Ads für Google Ads, Headerbilder für d Website sowie Facebook oder au physischi Kleber, wo ah de Kasse von JUMBO verteilt worde sind. De Hauptfokus isch aber uf de Videos, wo mir als Hacks, Projektvideos und Social Spots präsentiert händ, gsi. Die sind einersits uf Facebook und Instagram vo JUMBO z finde und anderersits zämmegfasst ih dere Playlist vo de Mediakanzlei:

Social Wall

Uf de Landingpage www.jumbo.ch/angepackt händ mir en Social Wall ihgrichtet, wo alli ihgreichte Projekt ahzeigt werded.

Ergebnis

Es entstand ein eigener Brand-Hashtag: #angepackt. Dieser Hashtag wird nun mit JUMBO assoziiert und kann vom Kunden weiterhin gebraucht werden, um an mehr Reichweite zu gelangen.


Laufzit:
10.6.18 – 09.06.19

💵
Budget:
CHF 23’669.–

🧩
Ihsendige:
622

🌐
Siteufrüef:
32’321

👁
Impressione:
5’270’842

❤️
Likes:
8’354

🖱
Klicks:
27’074

💥
CPC:
1.93

🙍🏻‍♂️
CPM:
8.32

 

Wiiteri Arbeite