Beschriibig

Für üse Chund JUMBO hemmer e Social Media Jahreskampagne vo Grund uf plant und umgsetzt. Es isch drum gange, Persone vorrangig uf de Plattforme Instagram und Facebook abzhole und under em Hashtag #angepackt so vill Projekt wie möglich vo User z sammle. D Jahreskampagne hemmer i de verschiedene Jahresziite ufteilt und bi jedere Saison Werbevideos, Banner, Captions sowie Bilder und Strategie erstellt.

Challenge

  • Jumbo staht für de Handwerker, wo selber ahpackt. Mit em Slogen «packen wirs an» impliziert Jumbo sini Hilfestellig bi DIY Projekt.
  • Dur d Lancierig vom neue Onlineshop söll das au Online umgsetzt werde

Arbet

  • Konzeption, Realisation und Umsetzig Social Media Wettbewerb #angepackt
  • Videoproduktionen zu de Lancierig
  • DIY-Projektiirichtige vo de Community, Saisonali Wettbewerb
  • Jahreskampagne mit Social Posts, ReUse Content

Umsetzung

Lean-Strategie

Jumbo Schritte

Ergebnis


Einsendungen:
622


Impressionen:
5’270’842


Likes:
8’354


Klicks:
27’074


Seitenaufrufe:
32’321


Laufzeit:
10.06.18 – 09.06.19


Budget:
CHF 23’669.–


CPC:
1.93


CPM:
8.32

 

Wiiteri Arbeite