Beschriibig

De bekannti Chocolatier Maestrani (Gründig 1852) het mit em Maskottli „Split“ für d Marke Minor en glungene, animierte Spot dreiht. D Ziel sind gsi, d Marke z revitalisiere und us dem rückläufigi Umsatzimpact messbar uszfüehre.

Mit ennere wirksame Leistig (mind. 70% RW bi 15 OTS) sölled national TV und OoH d Kampagne etabliere. Ergänzendi Akzent mittels innovative Lösige sölled d Kommunikation belebe. «Split» als «Botschafter» vo de Marke söll debii uffällig und nachhaltig inszeniert werde.

Arbet

TV hät i de Primetime und im Umfeld vo fraueaffine Sendige de jöö-Effekt vo SPLIT gsetzt. OoH het ziitversetzt d Präsenz a Strasse, Gehweg, Passage (softtraffic) und am POS gstärcht. Wiiter het e Promotion uf Desktop/Mobile de Stämpfel gsetzt. Mit Virtual Reality het mer Minor am Eichhörnliweg in Arosa gfunde.

Resultate

Maestrani het sit Jahre de best Abverkauf (+32% ggü VJ) verzeichnet. De Website Traffic isch um 914% gstiigered worde, über 4’000 sind zu Facebookfans worde und mit 15‘600 Appdownloads isch s Spiel so hüüfig wie no nie gnutzt worde. Insgesamt het de Chund en Mehrwert vo 55% gegeüber sine Investitione gerntet.

Umsetzig

Minors erste VR-Case i de Schwiiz

  • Partnerschaft zeme mit em Eichhörnliweg Arosa
  • 447’000 Views
  • Rund 2’000 Interaktione und über 200 shares
  • 260 Teilnehmer
  • Gratis PR Artikel

Die genussvolle Minor Stängel

Multichannel Kampagne und Promotione mit Facebook Integration und erste VR-Case vo de Schwiiz.

Werbewirksami Bahnhof Samplings…

… I Kombination mit Influencer uf Social Media

 

Wiiteri Arbete